söndag 27 november 2016

Eftersom jag kommer att vara borta från skolan ca 2 veckor utmanar jag er alla kära sjuor i förmågan att ta ansvar. Nu gäller det!
Onsdag 30/11 är det sista chansen för dig att förbättra,förändra och finslipa din text. Passa alltså på att redigera och skriva om innan dess. Och så var det det där med boken. Ja, du ska läsa  ut boken innan jul och redovisa den enskilt för mig eller så gör jag en liten grupp av några stycken som har läst klart sin bok. Vi får se...Preliminärt är jag tillbaka v. 50 och då förväntar jag mig en kö av elever som längtar efter att få redovisa sina tankar och reflektioner kring den lästa boken.
Under tiden som jag är borta arbetar ni med olika uppgifter som jag "knyter ihop" när jag är tillbaka.
Ha´det så gott och var snäll mot vikarien!
Runa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar